Ohh... de har jag ju helt glömt berätta :D

Tog chansen o skickade in lite rim till
http://frejalindskog.webblogg.se/2009/december/oooocchh-vinnarna-ar.html#comment
o vet ni vad, Vann gjorde mitt rim till Mylerbetet :D :D :D

"Hästen vill villigt bettet ta, därför ska det kännas bra
Det i munnen ska passa och inte störa en massa
Då min hand är mjuk, jag vill ett bett ha av samma stuk
Så ett Mylerbett är definitivt rätt då det är det bästa jag sett!"


Så imorgon ska jag åka till Grand-prix.se och förhoppningsvis hämta ut detta bettet


Bertil kommer stortrivas på  detta när vi hoppar för han blir för stark på vanligt tränsbett och även på hackmore och ett pelham blir för starkt för honom.

Till Fabylan kan det nog kunna funka bra på osse skulle jag tro med det vill visa sig först när det prövas.!

 Till Mia är det ett bra bett att börja rida på det inverkar på norsyggen och som unghäst vet hon att tryck över näsan innebär stopp! Sen på köpet får man bettes inverkan inlärd!

Samtidigt så ska nog plånboken tömas lite o det ska köpas ett sådant här



Även ett bett som kan fungerar bra till Bertil och kommer nog bli bra på Göte med!

Obs: det enbart tänkt att användas inom hopprelevanta träningar! Normalt till vardags rider jag på 3-delat, rakt och hackamore.


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Haha puh. Då är inte mina katter galna då. =P

De älskar snö och gillar grönsaker. Ibland har jag undrat vad jag gjorde för fel när jag uppfostra dem. xP

2009-12-21 @ 23:12:19
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Haha, vi har kanske bara stött på varandra någonstans som vi inte minns. =P



Okej, ja nästa år ska vi försöka skärpa oss lite och åka dit oftare. Jag har inte själv körkort så måste va på min kompis hela tiden, så det får ju bli när hon kan. Men jag får tjata lite mer. =P

Men vi var väldigt osäkra på om vår hjälp faktiskt behövdes, så att det inte bara va som Siv sa och sen tyckte att vi var jobbiga som åkte dit. Men då vet jag att det inte är så. =)

2009-12-21 @ 23:15:15
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Ina Jacobsen

sv: Jo visst har jag dett den bilden på bdb XD haha! Den är underbar!



ha de gott

2009-12-22 @ 19:47:10
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0