Veterinären och Gyllebo

Idag fick Mia åka till veterinären för att få sina tänder kollade. Händer mycket i
munnen så här i 3-års åldern så innan jag sätter igång henne ordentligt känns det bra
 med en koll att allt är som det ska, vilket det var o
 inga vargtänder hade kommit fram heller!

Nästa vecka är det även dags för Bertil att få en koll, var ca 3 år sen sist o jag har
sett att han har fått hakar på främre/undre kindtänderna som förmodligen
behöver raspas ner.. Men det upp till Anders!

Sen har Hasse kommit hem, han har varit på "kollo" hela sommaren så idag har jag o Anja tagit oss en tur i Gyllebo. Riktigt härligt att få komma ut i skogen igen, har inte ridet i Gyllebo på hela sommaren och det märktes att hästarna uppskattade att få komma dit igen, pigga o glada men dom fick kämpa i backarna, klättringsmusklerna har inte använts på hela sommaren så lite träningsvärk lär dom nog allt ha imorgon!


Nu börjar jag igen

Med bloggningen, har saknat det en hel del men har inte haft tid.
Inte hänt så mycket i hästväg förutom att jag o Bertil har fått vår
största merit nånsin hittils, mer om det kommer!
Hästarna har mest softat i sommar med lite träning!


RSS 2.0