Veterinären och Gyllebo

Idag fick Mia åka till veterinären för att få sina tänder kollade. Händer mycket i
munnen så här i 3-års åldern så innan jag sätter igång henne ordentligt känns det bra
 med en koll att allt är som det ska, vilket det var o
 inga vargtänder hade kommit fram heller!

Nästa vecka är det även dags för Bertil att få en koll, var ca 3 år sen sist o jag har
sett att han har fått hakar på främre/undre kindtänderna som förmodligen
behöver raspas ner.. Men det upp till Anders!

Sen har Hasse kommit hem, han har varit på "kollo" hela sommaren så idag har jag o Anja tagit oss en tur i Gyllebo. Riktigt härligt att få komma ut i skogen igen, har inte ridet i Gyllebo på hela sommaren och det märktes att hästarna uppskattade att få komma dit igen, pigga o glada men dom fick kämpa i backarna, klättringsmusklerna har inte använts på hela sommaren så lite träningsvärk lär dom nog allt ha imorgon!


Kommentarer
Postat av: fridan

vilken fin blogg du har :)



sv: åh vilket bra tips, vaxduk har jag inte ens tänkt på! har du använt dig av det någon gång? hur fäste du vaxduken?

2010-08-30 @ 23:25:11
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0