Anjas Agilityponnyer.


Budde

Mini Shetlandshingst

Född -00

Stam: Okänd
 


Linus

Shetlandsponnyhingst

Född -08

Stam: E Budde U: Lina Ue: okänd


Dessa 2 underbara ponnyer bor på Ullstorp Arabians, Tomelilla.
Då dom inget annat gör för tillfället än agerar boxupptagare så tänkte vi börja träna dom i ponnyagility och Linus har TALANG! Han är 1år och har inget gjort/lärt sig med nått innan.
Idag tränade vi för första gången att gå över ensilageplast och kollade på däcket. No Problemos!
Så akta er som kommer delta i Skånes Ponnyagility Tävlingar för han o Anja kommer vara vassa!

(Då jag är domare i Skånesagility"förening" så får jag inte delta inom tävlan. Så det överlämnas till min syster Anja!)

skanesponnyagility.webs.com

Budde därimot är ng försiktig av sig, litar inte helt på nya människor. Så måste bygga upp hans förtroende först innan vi begär för mycket av honom.
Men när förtroendet finns kommer han bli ganska farlig med!
Men gud vad han är söt o han har en man som heter duga.

O sen så ska dom båda tränas för att köras in så småningom!


Kommentarer
Postat av: zette

som jag försått de så heter han Buddah ;)

2009-11-16 @ 01:24:51
URL: http://zettes,blogg.se
Postat av: Alice

Zette!

han heter Budde!

2009-11-16 @ 07:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0