Shopping!

14:00 slutade vi jobbet hos Ullstorp Arabians så då stack jag o anja till morsans jobb, åt goda
danska frikadeller "mums".
 Duschade o gjorde oss lite iordning för en tripp till malmö!
På schemat stod
*Hööks
*Biltema
*Öb

På Hööks fyndade vi lite grejor!



Ridbyxor: 2par för 100kr/st, 1 par 249kr
Crw tröja: 20kr
Strumpor 3pak: 29kr   (2st)
Lädergrimma: 125kr/st   (2st)
Martingal: 30kr
Blå grimma (st: shtl): 20kr
Hästgodis: 35kr resp 10kr


På Biltema



Parrafinolja
Elkabel 25m
Stickontakt
Samlingskontakt
Karbinhakar

Så nu kan jag ÄNTLIGEN fixa så att jag kan få ner el till lösdriften, är väldigt drygt att inte ha ljuse där nere när man kvällsfodrar eller om man skulle vilja longera lite en sen eftermiddag.
Men till helgen är det slut med att gå i mörkret!!!


På Öb blev det en massa smått o gott!
Men i blivande hästväg

2 jul fleecepläddar som ska sys om till schabrak/ländtäcke!
Lite glitter


Varit en lång dag så nu kallar sängen, upp imorgon 06:00 för att hinna rida en omgång innan jag o min syster åker till Ullstorp Arabians.
O sen hem efter lunch o rida nästa gäng pållar!

Godnatt o sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0