Far far Away

Ikväll kommer jag o familjen att bege oss av till dalarna för 1v! Hälsar på en av våra gammla kompisar som flyttade dit för ett par år sen! Skönt med semester fast det inte är till värmen. Tycker vi har det kallt härhemma men de inget jämfört med där uppe, brrr
Vem tittar till hästarna då? Jo Lisette, den enda jag litar på när det handlar om att sköta mina pållar!

Ilaf efter hemkomsten tänkte jag presentera alla mina hästar, för har fler än dom jag nämnt! Snarare 5st till!
Sen ska ridningen/körningen tas upp igen, legat i dvala ett tag då hästarna fått vila. Så lite framtidsplaner/träningar kommer också att komma! Planering inför tävlingar, vem jag e mm! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0