Debut: Solei De Mar

Idag åkte jag o syster till havet med Beril & Mia.
Debut-turen för oss alla iår!
Pållarna skötte sig exemplariskt.

Så härligt när hästarna gick o plumsade i vattnet o ska inte tala om galoppen vi tog på hemvägen!!!
Bertil var på hugget så Anja hade fullt upp med att hålla honom i arbetsgalopp för jag ville inte ha att han skulle passera Mia, jag tror inte hon hade gjort nått men vem vet om Bertil far förbi och hon vill med o i glädjen kanske lägger in lite bocksprång...nej tack!

Men ritten kunde inte ha blivit bättre o den 25/4 åker vi dit igen för då kommer vädret att vara fint ;)


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Hallå där!

Var till havet med shettisarna i 3 timmar.HÄRLIGT!

Väntar på föl nu....känns som jag ska bli mormor!

Annars hoppas jag vårvärmen kommit till dig för här lyser den med sin frånvaro...phuuuu!



Kramen!

2010-04-23 @ 18:54:03
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0