Prisvärt

Fick veta idag att vi inte kan få ström av grannen som vi fått innan till sommarhagen, eluttaget/eldragningen som funnits var inte godkänt enligt deras försäkringbolag så det har fått plockats ner.

Så i 2 h har jag suttit på nätet för att leta/jämföra efter ett
 passande batteri-aggregat.
Efter att ha varit inne på stort sett alla återförsäljares sidor så stod det mellan märkena Rutland och Toro.
Hittade mycket teknisk info om Rutland och om priserna, men om Toro finns det knappt nån info. Men eftersom jag har ett nätdrivet och vet dess
kapacitet som jag är nöjd med så fick det hamna i listan.
Precis när jag nästan bestämmt mig för ett Rutland så sökte jag på Toro en gång till, och då kom denna sidan upp.
O snakka om prisvärda begagnade aggregat!

Ringde upp och frågade om Toro 3000 el 3500 fanns kvar men dom såldes igår/idag. Men han hade ett 3500 liggandes som skulle få sig en uppfräschning så när det var klart så skickar han det nästa vecka!
BARA 1095 inkl frakt,

Så det passar perfekt för i dom kommande dagarna ska större delarna av staketet på betet bytas ut (över 20år gammla stolpar :O ) trådar bytas/dras om. Så har faktiskt varit på bygghandlen idag med och köpt in lite isolatorer och tråd. Sen kommer det bli kräm i sakerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0