2 dagar med +

Töväder!
Vägarna börjar asfalt/grus titta fram! 
Snart kan jag få ut transporten då mycket av snön har smällt bort så med lite skottning så är den fri!

Red i förmiddags, vädret var kanon, solen var framme och värmde. Var ca 10+, ritigt skönt!
Hästarna stod o myste i solen när vi hämtade dom.

Jag red Bertil o hade Mia som handhäst o Anja red Hasse o hade Fabi som handhäst.
Rundan gick bra förutom att man var på väg att åka av ett par gånger då det verkar som om Bertil ätit 10kg havre och ser spöken överallt. Vårkänslor kanske?!

Väl hemma sadlade jag Mia. Hasse fick följa med som stöd idag o tur var väl det.
Mia var riktigt sur i början. Beror nog på att Fabi fick lite kraftfoder och hon inte fick nått, vilket givetvis är världens undergång. Ialf så fösökte hon vända gång på gång och trängde in i Hasse för att mota bort honom, tur Hasse är en "buss" som inte är den lättaste att svänga/flytta!
Hon inser det inte lönar sig att tjasa mer o gick sen galant. Gick så bra att vi idag har tagit våra första planerade travsteg idag! Och ridit utan llivlinan dom sista 20m hem!



Så målen för februari har uppnåts till 70%

 


 

Kvällen igår då.
Det gick så bra att jag nu har fått jobb och ett jobb där jag verkigen vill jobba!
Trevlig Personal och atmosfär.
Vällagad och god mat som gör det roligt att servera.
Kommer börja till påsk, så än får jag lata mig lite till!


Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Jag jobbar som Black Jack dealer på en restaurang / bar i Malmö..



Har skickat iväg ett mail till dig med länken till "testbloggen".. Check it out :D

2010-03-01 @ 00:07:59
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0