Agility planering

Den 14/1 hade vi möte ang att bilda Skånes PonnyagilityFörening!
Ni kan läsa mer om själva mötet på Ina´s blogg  Här.
Den blivande Föreningens hemsida
http://skanesponnyagility.webs.com/

Jag kommer fortsätta att dömma Agility-tävlingarna, så jag har en hel del arbete framför mig med att planera och skriva ett Agility.TR, för att vara utan ett går inte. Så alla regler som kommer gälla för våra olika tävlingshinder och tävlingsutrustning och "Code of Conduct" o mycket mer ska skrivas ner!

Sen behöver jag en Agility intresserad person som skulle kunna tänkas sig att bli reservdommare. Så läser du detta och känner dig manad så hör av dig! Du behöver inte kunnat nått om Agility, det lär jag dig!

Sen har jag lite ideèr på nya hinder som jag tänkte skulle få ingå. Men dom ska först testas av Anja & Linus, för klarar dom det o det funkar så kommer dom hinderna med också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0