Robban

Ringde Bollerup igår för att höra med dom om hur jag skulle gå vidare med Robban. hehe, Anders & Ann har åkt på 2v semester till Sydafrika..! Lyllosar, men det är dom värda!
Ialf fick ett nr av deras medhjälpare till en veterinär i frenninge, en Sören.
Fick tag på honom och han kom ut till mig
Han bekräftade bara det som jag trodde. en rejäl smäll på hals/bog. Så vi höll oss till planen som vi tänkt ut över telefonen tidigare o det är att ge honom smärtstillande i 3 dagar, För OM det enbart är ng muskulärt så ska han bli helt ok stort sett ett par timmar el åtminnstonne nästa dag efter första injektionen. Men det är han INTE....
Han har fortfarande samm symptomer som innan fast ng mildare, JÄVLA SKIT (sorry)  men så känner jag det.

Var ska detta sluta?
I tisdags förra veckan skickade jag ett REK.brev + mottagarbevis till ägaren som var framme på onsdagen. Än har det ej hämtats ut o inget bevis har kommit till mig.....


Måste bara få beklaga mig innan jag spricker, så ni får stå ut tills det över när det nu kan tänkas hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0