Spa!

Imorse åkte familjen, dvs vår mamma, jag o syrran o hennes pojkvæn till DK/helsingør o Spa anlæggningen Comwell!
Hela eftm har vi badat o slappnat o njutit av allt anlæggningen bjuder på!
Precis varit i helsingør før att titta o evt shoppa lite men alla affærer stænger 17:00, så de va lite segt. Så vi gick in på en reasturang som hade buffe på grillad køtt av alla dess sorter! O vi åt, så gott var det!
Åker hem imorgon vid lunch, men først ska vi avnjuta en god frukostbuffé o bada lite till!

Mer var det inte før denna gången, ska ner till spat nu o sætta mig i en varm bubbelpool o njuta!


Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

sv: Jag bad de på tobaksbutiken leta upp ett sändningnummer till mig. Kunde inte ringa dhl idag för de hade stängt :( Men imorgon då jäklar ska ja hitta paketet! :P



Ha de gott

2010-01-06 @ 18:05:54
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: Ina Jacobsen

Alice! Första föreningsmötet blir den 14/1 kl.18 hemma hos mig i Västanbäck :) Glöm inte Anja ;)



(hade ej din mailadress!)

2010-01-06 @ 21:18:09
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0