Premiär X 3

Årets förtsa körtur skedde den 20/3!
Dock inte med Göte men med Sabina som faktiskt är Hasses mamma och som bor på grann-granngården.




Årets förtsa riktiga grästugga fick Göte smaka idag!
Regnade hela dagen i förrgårs, Så det finns nästan INGEN snö kvar alls :D
änns som man lever i en annan värld för tillfället.
Enda nackdelen är att hagen är en enda lervälling på dom mest utsatta delarna då vattnet inte hunnit rinna bort.
Ialf så fick Göte smaka på gräset efter ridturen!





Första gången jag o Mia rider i ridhuset o vi gjorde det desutom utan ledare redan från början!
Hon var stundtals riktigt fin, börjar även söka sig till bettet! Red ca 20min.
En filmsnutt från dom sista 2minuterna som jag egentligen inte borde ha ridet. Hon blev trött precis där.
O den lilla kicken hon gjorde (mot skänklen), det var det enda hon gjorde under hela ritten!


Kommentarer
Postat av: Ingmarie

Att ge namnet Göte till en häst...då finns det hopp om livet!!!Älskar det namnet..speciellt på en häst!



Kramen från mig!

2010-03-23 @ 19:06:13
URL: http://frujacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0