Är det måndag idag?

Inget bloggning har blivit av dom sista dagarna då jag bokstavligen har haft fullt upp från i torsdags tills nu, även imorgon blir det ingen lugn dag. Jag är så trött just nu så jag mins inte ens vad jag gjorde lördags :S

Hästarna har inte fått jobbat riktigt sen ifredags. Några korta skrittpromenader har blivit av men det e är det. Sen är desutom våra ridvägar inte bra att rida på då 70% är täckt av is nu när snön smält. Så man kan inget annat än att skritta i snigelfart.

Sen har det skett ett litet framsteg ang Robban:

HAN SKA HÄMTAS IMORGON AV ÄGAREN
men jag ropar inte hej förrän han står i dennes transport.

Men det är det enda positiva.
Ang hans skada förra månaden så är han fortfarande dålig.
Rörligheten i hals/bog är ännu nersatt och han känner fortfarande av sin gammla gaffelbandskada som Anders upptäckte vid första klinikbesöket.

Kommer bli tufft att lämna honom baks till ägaren som visat en sån enorm oansvarlighet. Jag kommer f.r.o.m imorgon inte veta vad som händer med honom. Och det känns så fel att veta att man inget kommer att få veta, Men vad kan man göra - INGET


Tack för allt min vän.


Kommentarer
Postat av: Ina Jacobsen

Blev han hämtad eller vad har nu hänt?

2010-03-10 @ 08:11:21
URL: http://inajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0