Ibland händer det!

Lokalradion FM Österlen hade en ordtävling vid 11.30. Satt i bilen och hade hämtad varor i Simrishamn då ord meningen sades och man skulle kasta om orden till det rätta, Ringa in och var det rätt deltog man i dragningen.
Orden var Lovar Moms
Jag visste direkt vilket ordet var o tänkte jag ringer!
Mitt bidrag registrerades och dragningen skedde 5min senare.
2 vinnare skulle utses o jag blev dragen först!
Så jag har vunnit en DVD o sak få välja imorgon ut av deras alternativ!
Lite skojigt såhär en tisdagseftermiddag! 

Kan ni få fram det rätta ordet?
Ledtråd: Värme, Barn!


Kommentarer
Postat av: zette

sommarlov :D

2010-05-04 @ 20:33:51
URL: http://zetteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0