56.4%

Red en lc:2

Nått som inte framgår direkt av från filmen är mina otroliga slarviga vägar, men skyller
faktiskt på att det var "år" sen jag red i ridhus och har mist lite av avståndskänslan inom 4 väggar. Jag slutade tävla dressyr för ca 3år sen för Bertil tappade gnistan när vi väl åkte iväg och idag var det ingen skillnad. Ingen energi och faktiskt blev han i princip skänkeldöd, ville inte reagera på dom små signaler som normalt och som ni ser på filmen fick jag hakka o
påmmina honom om att konstant röra på sig. Sen är min sits inte ok.
Nä, ingen fler dressyrtävlingar för oss tror jag.



Tyckte att vi ficke en rättvis bedömning med rätt procent, eller det var ialf tills jag kom hem på kvällen och kollade resultaten för dom andra ekipagen. Innan vi åkte därifrån tittade vi på ett par ekipage till och 1 ekipage gick det inte så bra för. Hästen gick ej i form, lyssnade ej på ryttarens hjälper och denne fick ta till ganska hårda tag för att påverka hästen. Sena övergångar på fel ställen och helheten i sig såg inte bra ut och jag hade en familj bakom mig där typ farfarn frågade sin dotter om det där kallades dressyr? Detta ekipaget fick 2% mindre än mig o då kände jag ännu en gång att vi inte blir rättvist bedömda.
Eller rider jag så dåligt o rider Bertil så fel?
Detta är verkligen inte det bästa vi kan göra tsm, ritten var inte bra och jag är ganska självkritisk av mig men är vi så dåliga att vi kan jämföras med ett ekipage i totalt oharmoni som halvflänger runt.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag tycker ni är jättefina!!!!!

Kram!

2010-10-26 @ 07:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0