Klickat hem

1 st, Shires- Stormbreaker 100 gr
1 st, Shires- Stormbreaker 100 gr med halvhals
Så nu klarar vi, eller ja Bertil & Mia klarar dom kalla höstdagarna som börjar komma!
Har bestämmt mig för att halvklippa Mia nu!


 http://www.tahorseware.se/ 

Ska försöka hinna rensa ur täckesgaderoben o sälja dom vintertäcken jag
inte använder mer.Har en del i 155 som är använda ca 1vinter och i bra skick så är
det nån som behöver så säg till.

Jag kommer gå över helt till att använda dom fodrade täcken från Shires,
dom ligger bra på mina hästar och har bra kvalitet o bra pris.
Och sen har jag endast fleecefodrade/ofodrade regntäcken från börjes. Bra och prisvärda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0