Ullared

Jobbat hela veckan ca 10h/dag, ledig torsdagen o nu till helgen lör-sön blev det 16h i sträck, sovit 6 och jobbat ytterligare 10 h idag. Har lyckats komma upp i 201 jobbtimmar under okotber räknde jag ut idag och jag ska egentligen bara jobba 50%.
Men framöver (förutom nästa vecka) kommer jag se till att hålla mig så nära dom % som möjligt för en ny inridningspålle ska komma och matchas för 3-års mm!
Kommer vecka 45 är det bestämmt!



Ser ialf verkligen fram emot en ledig dag imorgon, som ska tillbringas i Ullared.
Bertil fick åka på hoppträning med syster i går och enligt rapport skötte han sig perfa och hade kul men med ansträngning kommer träningsverk... Kanske blir det en lugn strandtur för dom på onsdag, beroende på hur vädret blir och sen är det min tur att komma iväg på Hubertusen på Lördag - vilket jag verkligen ser framemot!

Nu väntas snart pizza o läsk, måste fylla på med god energi så
man klarar av dagen imorgon






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0