Bonjour, med fransmän i köket!

 oj oj oj, jag har inte sett mina hästar på 3 dagar (tror jag) o det är så frustrerande.
Visst dom lever och mår bra och njuter nog av att få lite lugn o ro ifrån mig
Endast jobbat sen i torsdags morgon-kväll åkt hemifrån vid 6 och kommit hem vid 11-12. Jobb imorgon bitti/förm med o sen blir det lugnt fram till tis morgon!

Nästa vecka kommer Mia få flytta till Honey och får gå med henne i lösdrift under vintern. Tror dom kommer uppskatta och bli väldigt glada att få se varandra igen. För om det är nått dom 2 kan så är det att leka!


Hittade denna bilden från vår första Trec-tävling som Ulrika A har tagit
Helt grön i Trec och vi tog hem en 4:e plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0