Struktur

Behöver/vill ha lite av det i mitt liv nu känner jag, framförallt om jag ska kunna bestämma mig för hur jag vill gör med dom erbjudande/frågor jag fått ställda till mig. Dels nytt jobb på gång med nya saker som måste läras samtidigt som jag fortfarande har det andra men dock med mindre timmar.
Fått ett troligen bra erbjudande i hästväg och ska prata med ägarna inom det närmsta om mer detaljerade saker men som det ser ut nu i livet när jag inte har koll på tider eller nått så vet jag inte om jag vågar tacka ja för jag hinner knappt med Bertil o Mia nu pga av allt som yr omkring... och så vill jag inte ha det.



Red idag, Bertil o med Mia som handhäst! Inte ridet/sett hästaran på hela helgen så
skönt att få komma till hagen o se dom gå o mumsa gräs o lyfta på huvudena o komma till mig när jag kallade! Dom skötte sig riktigt bra båda 2 som vanligt ialf. Dock behöver Bertil få sig lite mer dressyrinspirerade pass framöver då han e lite seg/lat för skänklen och ryggningen behöver tas upp för den är inte heller poppis märkte jag. Men han är mjuk som en fjäder och bär sig trevligt! Märks hur mycket nytta skog/natur gör för dom, knappt ridet nån dressyr och ändå går han som om han blev riden med lösgörande arbete dagligen 2 år. De kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0