Tuff Tuff

Dagarna bara svischar förbi, försöker få tiden och mig själv att räcka
till och det är med nöd o näppe det går.
Nått kul men ändå inte är att jag förmodligen har fått nytt jobb på Kiviks Hotell. Det ikke roliga är att dom behöver tillsätta 2 tjänster och cheferna (en för receptionen, en för restaurangen) vill båda ha mig samt halvt går bakom ryggen på varandra och försöker boka upp mig. Men men, löser väl sig tillslut!

Hösten har slagit till med storm och regn. Morgnarna bjuder på riktigt fina soluppgångar med färger som är helt underbara. Då njuter man verkligen av att man har tagit upp sig i 8:an och får se vad naturen bjuder på!



 Han komma ut ca 1h och rida iförrgår och igår. Idag blir det vila, ska köra upp till dom sen och pyssla lite men först ska jag ut till Honey och jobba med henne. Sitter in henne nu och hon sköter sig perfa! suttit 3 gånger och idag ger vi oss ut på en då och då sittpromenad runda i byn, skönt att slippa "paddocken"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0