Utkast: Sept. 11, 2010

Gick upp fredag 05:30 för att börja jobba, nu är det lördag och klockan är 13:30 och har nu kommit hem från jobbet.
2 jobb har jag varit på och under ett par lediga timmar på eftermiddagen (igår) mellan jobbskiftet han jag umgås med hästarna och rida ut! Red Mia!!! Så härligt att komma upp på hennes rygg igen och hon blev glad att få komma ut. Vi njöt nog lika mycket båda 2 av att bara skritta på stubbåkrarna!

Sitter nu i soffan o tar det lugnt men kl 3 börjar aktiviteterna igen och jag lär inte hinna bli klar förräns ikväll. Har redan varit igång i 31h o det lär komma upp i 40. Sen är det jobb imorgon igen kl 06:30. Därefter till lunch ska jag iväg till Kristianstad med Bertil och tävla!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefin blogg!! Följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-11 @ 21:13:06
URL: http://eventingbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0