härlig vinterdag!

 
Ljuvliga häststunder!! En grinig gubbe som kom o red på tur m nått bekantskapsgäng kan inte få mig ur gängerna. Han hade minsann sett islandshästar som bara "flög" o att han minsann hade förväntat sig detta när dom töltade o det gick så långsamt... gubben kunde inte ens hålla tyglarna rätt o att en islandshäst kunde galoppera det visste han inte. 5 andra red med 1 duktig, 2 som ridet sporadiskt som unga och 2 ridkunniga men små barn o det var riktigt dåligt av mig att ta emot så ojämna människor.. för han kunde så mycket mer... ordagrant sa jag till honom att det finns hästar att hyra på jägersro :)
 
Alla hästar som skulle har fått motion o nu iväg till min egen träning. S/C o Box på schemat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0