Lugn dag

Slocknade på soffan igårkväll, inte ofta det händer men ett bevis på att man fått jobba bort energin! 
Blåst o småskurar på morgonen så stannade inne lite längre, passa på att fixa lite med jobbets hemsida, pappersarbete och mina egna planer!
Men jag kan inte vara still för länge o börja även jobba kl 12 så ut till hästarna, hämtade hem dom till stallplanen för den dagliga kollen, gav kraftfoder till dom som får och gav mig ut med Bertil & Blaengur i skogen. Hann också träna lite NH med Feila.
Direkt efter jobb bara att köra till gymmet för ikväll hade alla vi instruktörer planeringsträff o spikade vårens schema. 35 pass/v bara att välja o vraka! Jag håller i bl.a Spinning, spin/core, box, zumba, pump, en god och allsidig mix för hela kroppen. 
Hästarna har ialf nu fått nytt hö att mumsa på, 2st 500kg rundbalar räcker 3-4 dagar till 15 hästar. Så det går åt några kg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0